euskarabildua

Teknologia aurreratuak marketin eta komunikazio esparruan

Teknologia aurreratuak marketin eta komunikazio esparruan

Euskararen eta Euskal Herriaren erronkak makinez inguratutako errealitatean

 

‘Euskararen eta Euskal Herriaren erronkak makinez inguratutako errealitatean’ azpitituluak jada bertan dugun errealitate bati egiten dio erreferentzia, izan ere, makinak gure ohiko jardunaren lekuko eta aktore nagusi bilakatzen ari dira.

Urtez urte hazi egiten ari den errealitate honen ezaugarriak zein diren eta euskarak zer leku izango duen jakitea garrantzitsua da, baita Euskal Herriko gizartea osatzen dugunok zer nolako etorkizunari aurre egiteko prestatu behar garen: ezagutzea zein diren erronkak, arriskuak eta aldaketa potentzialak gure ohituretan eta bizimoduan. Besteak beste, honako teknologiei aipamen egingo diegu jardunaldietan: Adimen artifiziala, gauzen internet, errealitate areagotua, errealitate birtuala eta Big Data.

Komunikazioa eta marketin gaietan zentratuko dugu teknologia hauen aplikazioa. Hau da, irakurlea, eroslea edo publikoa oro har hobeto ezagutzeko sistemak; eskaintza pertsonalizatuak egitea ahalbidetzen duten teknologiak; eta hizkuntza naturalaren bidez bilatzen duguna ematen diguten sistemak, besteak beste.

Urtero bezala euskara eta teknologia berriak uztartuz, nazioarteko jakintza eta gogoetak gurera ekartzeko parada izango da, hemengo esperientziak hobeto ezagutuz eta ditugun aukeretan sakonduz, bide batez.

Galdera eta gogoeta hauek abiapuntu hartuta antolatu ditugu jardunaldiak. Erantzunak eta galdera berriak lortuko ditugulakoan:

  • Teknologia berriek nola lagundu ahal digute hobeto komunikatzen edo saltzen?
  • Komunikazio eta marketin alorrean zer aurkikuntza edo aurrerapen teknologiko hartu behar ditugu kontuan?
  • Nola aldatuko da hemendik 10-20 urtera ekonomia eta gizarte eredua? •Euskal Herriak nola egingo dio aurre errealitate horri?
  • Zer aukera, arrisku zabaltzen dira euskararentzat berrikuntza teknologikoz betetako errealitate batean?

Egitaraua

  • 09:00: Aurkezpena
  • 09:15: Hitzaldia: A Brand New Marketing World: Harnessing the Power of Big Data (Bideokonferentzia)
    • Christina Stathopoulos (Nielsen, Google)
  • 09:35: Hitzaldia: Open data: How to add Business Value with more data 
    • Majken Sander (TimeXtender)
  • 10:00: Hitzaldia: Big data-ren adibide praktikoa marketinean: Publizitate programatikoa.
    • Mikel Lekaroz (Zodiak Advertising, Adbibo technologies): Publicidad Programática y Data, el nuevo paradigma de contratación publicitaria
    • Lorea Arakistain (PuntuEus): Programatika al da T5 ikusten duen goierritarrarekin konektatzeko bidea?
  • 10:30: Hitzaldia: Zertan ari dira Euskal Herriko zentro teknologikoak?
    • Arantza del Pozo (Vicomtech) Ikusizko interakzio teknologiak marketin eta komunikaziorako
    • Iñigo Arizaga (Tecnalia) Marketin digitalerako teknologia berriak nola erabili daitezke? Adibide eta ideia batzuk
    • Xabier Saralegi (Elhuyar) Hizkuntza-teknologiak komunikazio- eta marketin-alorretan aplikatuta
    • Arantza Diaz de Ilarraza (Ixa Taldea. UPV/EHU) Ikerketa hizkuntza-ingeniaritzan. Zer laguntza berri sor ditzake makinak euskaraz argitaratzen den guztia eskura edukita?
  • 11:30: Atsedenaldia 
  • 12:15: Hitzaldia: Using Augmented and Virtual Reality for Communication, Sales and Marketing. A look at the present and future of this evolving technology.
    • Tobias Kammann (Edata consulting)
  • 12:45: Mahai ingurua: Euskal herrian nork inbertitzen du teknologia aurreratuetan?
    • Moderatzailea: Elisabeth Pombo (iametza interaktiboa)
    • Anaitz Goia (Erasight)
    • Aitor Otxoa (Orbea)
    • Arantza Diaz de Ilarraza (Ixa Taldea. UPV/EHU)
  • Visual storytelling: Edur Korta

 

Hizlariak

Tobias Kammann
Using Augmented and Virtual Reality for Communication, Sales and Marketing. A look at the present and future of this evolving technology.
gehiago ikusi
Lorea Arakistain
Programatika da Telecinco ikusten duen goierritarrarekin konektatzeko bidea?
gehiago ikusi
Christina Stathopoulos
A Brand New Marketing World: Harnessing the Power of Big Data
gehiago ikusi
Mikel Lekaroz
Publicidad Programática y Data, el nuevo paradigma de contratación publicitaria.
gehiago ikusi
Majken Sander
Open data: How to add Business Value with more data
gehiago ikusi
Arantza del Pozo
Ikusizko interakzio teknologiak marketin eta komunikaziorako
gehiago ikusi
Anaitz Goia
Euskal Herrian nork inbertitzen du teknologia aurreratuetan? (EraSight)
gehiago ikusi
Arantza Diaz de Illarraza
Ikerketa hizkuntza-ingeniaritzan. Zer laguntza berri sor ditzake makinak euskaraz argitaratzen den guztia eskura edukita?
gehiago ikusi
Aitor Otxoa Fernandez
Euskal herrian nork inbertitzen du teknologia aurreratuetan? (Orbea)
gehiago ikusi
Iñigo Arizaga
Marketin digitalerako teknologia berriak nola erabili daitezke?Adibide eta ideia batzuk.
gehiago ikusi
Xabier Saralegi
Hizkuntza-teknologiak komunikazio- eta marketin-alorretan aplikatuta.
gehiago ikusi

antolatzaileak:

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa Argia

babesleak:

Eusko Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Donostia Euskara Donostia Fomento San Sebastián Spri Laboral Kutxa

laguntzaileak:

Asle Antza komunikazio grafikoa Azkue Fundazioa Antic Pays Basque BDS koop Beterri Debagoieneko Mankomunitatea Debegesa- Debabarrenako garapen agentzia Ehkom- Euskal Herrian telekomunikazio sare publiko-komunitarioak hedatzen EITB Elhuyar Elkar Emun Enpresabidea Gaia GISA Elkartea Goieki Hekimen Hernani Burujabe Hiritik At Irutxuloko hitza Hitz EHU Indeus Izarkom LAB irakaskuntza Langune Oarsoaldea Olatukoop Puntu Eus Reas - ekonomia alternatibo eta solidarioaren sarea San Telmo Seaska Steilas Talaios Teks Tolosadea garatzen Udalbiltza Udako Euskal Unibertsitatea

© 2012-2024 Euskarabildua - Ametzagaiña Taldea