euskarabildua

A Brand New Marketing World: Harnessing the Power of Big Data

Christina Stathopoulos

Laburpena: Azken hamarkadan mundu osotik zenbatu ezinezko datu kopurua bildu dugu. Ze inplikazio ditu honek orain? Big Data, Machine Learning edo Inteligentzia Artifiziala bezalako kontzeptu modernoen ulerkera behar dugu lehenik, hauek gure bizimoduan izan dezaketen eraginaz jabetzeko. Iraultza digital batean sartuak gaude, sektore guztiengan eragina izango duena, marketina eta komunikazioari barne. Baina denak ez dira berri onak, arrisku ugari izango ditugu prozesuan.

Curriculum Vitae: Estatubatuarra jaiotzez, Madrilen egin zuen “Business analytics and Big Data” masterra eta ordutik proiektuen garatzaile eta Biga Data ingeniari bezala aritu da lanean Nielsen enpresan, teknologia aurreratuen potentzialak ikertuz eta enpresa munduan erabilgarri eginez. End-to-end data prozesuaren garapenetan aritu da, bezeroen estrategia komertzialetan hartu beharreko erabakietan laguntzeko helburuarekin. Urritik aurrera Google Spain-en ari da lanean.

antolatzaileak:

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa Argia

babesleak:

Eusko Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Donostia Euskara Fomento San Sebastián Donostia Indeus Laboral Kutxa

laguntzaileak:

Asle Antza komunikazio grafikoa Azkue Fundazioa Antic Pays Basque Badalab Batura BDS koop Beterri Debagoieneko Mankomunitatea Debegesa- Debabarrenako garapen agentzia Deustuko unibertsitatea Ehkom- Euskal Herrian telekomunikazio sare publiko-komunitarioak hedatzen EITB Elhuyar Elkar Gaia GISA Elkartea Goieki Hekimen Hernani Burujabe Hiritik At Irutxuloko hitza Iparra Izarkom Langune Mondragon Unibertsitatea Oarsoaldea Olatukoop Puntu Eus Reas - ekonomia alternatibo eta solidarioaren sarea San Telmo Seaska Spri Steilas Talaios Teks Tolosadea garatzen Udalbiltza UEMA Udako Euskal Unibertsitatea

© 2012-2024 Euskarabildua - Ametzagaiña Taldea