Laburpena: Modelo programatikoak publizitate digitalaren salerosketa irauli egin du. Prozesuaren automatizazioa, bere optimizazio gaitasun izugarriak eta audientzien kualifikaziorako datuen erabilerak, telebistarengandik jasotako publizitate eredua gainditzen ari dira: koberturan eta mezuaren errepikapenean oinarrituta, hedabide digitalen saturazioa eta erabiltzaileen esperientziaren degradazioa lortuz.
Publizitate digitalaren ekosistema programatikoaren aktoreak zeintzuk diren ezagutuko dugu, nola duten harremana euren artean, orain arte teknologiak izan duen garapena eta etorkizunean eredu honengandik espero dezakeguna.
Curriculum Vitae: Zodiak Advertising-eko Espainiako Zuzendari Nagusia da, Adbibo technologies enpresako sortzailea eta kontseilaria eta IAB Spaineko Zuzendaritza Batzordeko kidea. 2010etik publizitate digitalaren salerosketaren eremu programatikoan egiten du lan. Google Activate-ko irakaslea ere bada, eta programatika, Data eta publizitate kontratazio modelo berrietan ponentea.
© 2012-2024 Euskarabildua - Ametzagaiña Taldea