euskarabildua

Publicidad Programática y Data, el nuevo paradigma de contratación publicitaria.

Mikel Lekaroz

Laburpena: Modelo programatikoak publizitate digitalaren salerosketa irauli egin du. Prozesuaren automatizazioa, bere optimizazio gaitasun izugarriak eta audientzien kualifikaziorako datuen erabilerak, telebistarengandik jasotako publizitate eredua gainditzen ari dira: koberturan eta mezuaren errepikapenean oinarrituta, hedabide digitalen saturazioa eta erabiltzaileen esperientziaren degradazioa lortuz.

Publizitate digitalaren ekosistema programatikoaren aktoreak zeintzuk diren ezagutuko dugu, nola duten harremana euren artean, orain arte teknologiak izan duen garapena eta etorkizunean eredu honengandik espero dezakeguna.

Curriculum Vitae: Zodiak Advertising-eko Espainiako Zuzendari Nagusia da, Adbibo technologies enpresako sortzailea eta kontseilaria eta IAB Spaineko Zuzendaritza Batzordeko kidea. 2010etik publizitate digitalaren salerosketaren eremu programatikoan egiten du lan. Google Activate-ko irakaslea ere bada, eta programatika, Data eta publizitate kontratazio modelo berrietan ponentea.

antolatzaileak:

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa Argia

babesleak:

Eusko Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Donostia Euskara Donostia Ekonomia Fomento San Sebastián Spri Hitz EHU Irizar Laboral Kutxa

kolaboratzaileak:

EITB San Telmo Museoa

laguntzaileak:

Antza komunikazio grafikoa Ara!Gorputz Azkue Fundazioa BDS koop Beterri Bikonet Debagoieneko Mankomunitatea Debegesa- Debabarrenako garapen agentzia Deustuko Unibertsitatea Ehkom- Euskal Herrian telekomunikazio sare publiko-komunitarioak hedatzen Elhuyar Emun Enpresabidea Gaia GISA Elkartea Hekimen Hernani Burujabe Hiritik At Irutxuloko hitza Indeus Izarkom Langune LaNum Pays Basque Oarsoaldea Puntu Eus Reas - ekonomia alternatibo eta solidarioaren sarea Sakanako Garapen Agentzia Tabakalera Taupa Mugimendua Teila Fabrika Teks Tolosadea garatzen UEMA Udako Euskal Unibertsitatea Zibergara

© 2012-2025 Euskarabildua - Ametzagaiña Taldea