euskarabildua

Publicidad Programática y Data, el nuevo paradigma de contratación publicitaria.

Mikel Lekaroz

Laburpena: Modelo programatikoak publizitate digitalaren salerosketa irauli egin du. Prozesuaren automatizazioa, bere optimizazio gaitasun izugarriak eta audientzien kualifikaziorako datuen erabilerak, telebistarengandik jasotako publizitate eredua gainditzen ari dira: koberturan eta mezuaren errepikapenean oinarrituta, hedabide digitalen saturazioa eta erabiltzaileen esperientziaren degradazioa lortuz.

Publizitate digitalaren ekosistema programatikoaren aktoreak zeintzuk diren ezagutuko dugu, nola duten harremana euren artean, orain arte teknologiak izan duen garapena eta etorkizunean eredu honengandik espero dezakeguna.

Curriculum Vitae: Zodiak Advertising-eko Espainiako Zuzendari Nagusia da, Adbibo technologies enpresako sortzailea eta kontseilaria eta IAB Spaineko Zuzendaritza Batzordeko kidea. 2010etik publizitate digitalaren salerosketaren eremu programatikoan egiten du lan. Google Activate-ko irakaslea ere bada, eta programatika, Data eta publizitate kontratazio modelo berrietan ponentea.

antolatzaileak:

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa Argia

babesleak:

Eusko Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Donostia Euskara Donostia Fomento San Sebastián Spri Laboral Kutxa

laguntzaileak:

Asle Antza komunikazio grafikoa Azkue Fundazioa Antic Pays Basque BDS koop Beterri Debagoieneko Mankomunitatea Debegesa- Debabarrenako garapen agentzia Ehkom- Euskal Herrian telekomunikazio sare publiko-komunitarioak hedatzen EITB Elhuyar Elkar Emun Enpresabidea Gaia GISA Elkartea Goieki Hekimen Hernani Burujabe Hiritik At Irutxuloko hitza Hitz EHU Indeus Izarkom LAB irakaskuntza Langune Oarsoaldea Olatukoop Puntu Eus Reas - ekonomia alternatibo eta solidarioaren sarea San Telmo Seaska Steilas Talaios Teks Tolosadea garatzen Udalbiltza Udako Euskal Unibertsitatea

© 2012-2024 Euskarabildua - Ametzagaiña Taldea