euskarabildua

Programatika da Telecinco ikusten duen goierritarrarekin konektatzeko bidea?

Lorea Arakistain

Laburpena: Publizitate programatikoak publizitatea erosteko modua aldatu du: Interneteko atarietako espazioak erosi beharrean erabiltzaileak erosi daitezke, nabigatzen duten lekuan nabigatzen dutela ere.

Komunikazioa gauzatzeko ez da nahikoa hartzaileak ezagutu eta mezua haientzako balioduna izatea, kanala ere egokia aukeratu behar da. Euskal hartzaileen kasuan arazoa da gehienetan, euskal lurraldez kanpokoak diren komunikabideak hautatzen dituela. Publizitate programatikoaren bidez helarazi diezaiokegu gure mezua T5 ikusten duen goierritarrari.

Curriculum Vitae: Komunikazioa, internet eta euskara uztartuz egiten du lan puntueus fundazioan. Ikasketaz kazetaria da eta ibilbide profesionalak komunikazio korporatibora eta marketinera bideratu du. Marketin digitalaren etengabeko berrikuntzetan sakontzen ari da.

antolatzaileak:

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa Argia

babesleak:

Eusko Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Donostia Euskara Fomento San Sebastián Donostia Indeus Laboral Kutxa

laguntzaileak:

Asle Antza komunikazio grafikoa Azkue Fundazioa Antic Pays Basque Badalab Batura BDS koop Beterri Debagoieneko Mankomunitatea Debegesa- Debabarrenako garapen agentzia Deustuko unibertsitatea Ehkom- Euskal Herrian telekomunikazio sare publiko-komunitarioak hedatzen EITB Elhuyar Elkar Gaia GISA Elkartea Goieki Hekimen Hernani Burujabe Hiritik At Irutxuloko hitza Iparra Izarkom Langune Mondragon Unibertsitatea Oarsoaldea Olatukoop Puntu Eus Reas - ekonomia alternatibo eta solidarioaren sarea San Telmo Seaska Spri Steilas Talaios Teks Tolosadea garatzen Udalbiltza UEMA Udako Euskal Unibertsitatea

© 2012-2024 Euskarabildua - Ametzagaiña Taldea