Laburpena: Publizitate programatikoak publizitatea erosteko modua aldatu du: Interneteko atarietako espazioak erosi beharrean erabiltzaileak erosi daitezke, nabigatzen duten lekuan nabigatzen dutela ere.
Komunikazioa gauzatzeko ez da nahikoa hartzaileak ezagutu eta mezua haientzako balioduna izatea, kanala ere egokia aukeratu behar da. Euskal hartzaileen kasuan arazoa da gehienetan, euskal lurraldez kanpokoak diren komunikabideak hautatzen dituela. Publizitate programatikoaren bidez helarazi diezaiokegu gure mezua T5 ikusten duen goierritarrari.
Curriculum Vitae: Komunikazioa, internet eta euskara uztartuz egiten du lan puntueus fundazioan. Ikasketaz kazetaria da eta ibilbide profesionalak komunikazio korporatibora eta marketinera bideratu du. Marketin digitalaren etengabeko berrikuntzetan sakontzen ari da.
© 2012-2024 Euskarabildua - Ametzagaiña Taldea